Re: Laptop do neta......

Autor: atupaj <atupajWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Wed 31 Jan 2007 - 00:20:59 MET

> Zobacz na allegro Dell'e. Za 1500zl masz malo uzywane sztukli z prockiem 1.4
> Ghz Pentium M i sprawna bateria.

ja Delle używane odradzam: z tego, co widzę, to dokładnie takie awarie jak u
mnie (martwa płyta główna, problem z zasilaniem) bywają na allegro często
powodem do sprzedawania kompa na części, a nowa płyta głowna potrafi kosztować
tyle co ten używany komputer (do mojego ok. 1000 zł) - starą, używaną i sprawną
z kolei bardzo ciężko dostać, bo u nas rynek wtórny prawie żaden jest na części
do tych laptopów, a części inne nie podchodzą (z tego, co wypowiadał się
serwisant samego Della).

pozdrawiam
Anka