Re: Laptop do neta......

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 23:20:05 MET

W dniu 2007-01-30 22:41, Sanctum Officium napisał(a):

> Do AutoCADa nie wystarczy.

Wystarczy. Jeszcze rok temu jeden z konstruktorów u mnie na zakładzie
pracował z autocadem na komputerze Pentium 120 MHz i 32 MB RAM. Windows
3.11 i AutoCAD 13. I rysunki całkiem sporawe robił. Niestety odeszli na
emeryturę (i konstruktor, i komputer). Więc nie pisz ze się nie da. To
że komputery z procesorami starszymi niż PIII giną w mrokach twojego
dzieciństwa niczego nie tłumaczy.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl