Asus A8NE FM/S i RAM

Autor: Michał Musielak <mmusielak_at_interia.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 21:46:36 MET

Witam

Mam pytanie, kupilem plyte asus a8ne fm/s (OEM) ogolnie plyta jest gowniana
ale mam takie puytanie. Otoz w Biosie nie ma zadnyc ustawien co do mnoznika
procesora taktowania ramu itp. Mam ram 1GB Goodram 400Mhz ale na tej plycie
chodzi mi na 200Mhz, chcialbym ustawic szybkosc na 400 jednak nie udaje mi
sie. Probowalem Clockgena, nTune System Tool'a, A64 tweaker itp ale wydaje
sie ze pamiec jest zablokowana na amen. Jakies sugiestie??

Pozdrawiam