Re: Laptop do neta......

Autor: Sanctum Officium <ktos_at_gdzies.tam.w.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 21:22:25 MET

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:epmuif$cft$1@polsl.pl...

> ...i dzięki takim właśnie ludziom biznes sprzętowy się kręci,
> a normalni użytkownicy za bezcen mogą sobie sprawić prosty
> komputer do prac biurowych, przeglądania sieci czy na serwer/
> router :)

Karta TV już mi na takim sprzęcie nie nagra filmu w rozdzielczości nawet o
połowę mniejszej niż telewizyjna, Windows Vista też już na tym nie ruszy. A
gry to pewnie koszmar (nie znam się nei gram). Po co mi taki złom?

> PS. Jak jakiś serwis WWW jest zbyt obciążający CPU, to po
> prostu go *bojkotuję*. WWW ma *sprawnie* funkcjonować,
> a nie oszałamiać wzrok.

Mam nie otwierać całego szeregu stron WWW, bo mi ich komp nie daje rady
udźwignąć?

MK