Karta TV Leadtek Winfast DV 2000 nie dziala po aktualizacji sterownikow

Autor: Adam Nastula <271252_at_aster.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 21:12:05 MET

Ratunku! Zachcialo mi sie aktualizacji sterownikow i aplikacji do tej karty.
Po dokonaniu tej aktualizacji przestal dzialac teletext. Postanowilem wiec
wrocic do starych sterownikow i starej aplikacji. Po odtworzeniu starych
ustawien aplikacja zawiesza sie natychmiast po starcie i pokazuje sie napis:
"WYSTAPIL PROBLEM Z APLIKACJA WINFAST PVR I ZOSTANIE ONA ZAMKNIETA" po czym
wszystko sie zamyka. Robilem caly szereg ponownych instalacji w roznych
ustawieniach i ciagle jest tak samo. W koncu pomyslalem, ze przyczyna moga
byc rejestry i pousuwalem - recznie - odpowiednie wpisy, ale nie wszystkie
daly sie usunac - nie wiem dlaczego. Probowalem je usunac m.in. przy wyjetej
karcie TV ale tez bez skutku. Podejrzewam, ze te nie dajace sie usunac wpisy
sa przyczyna tego, ze aplikacja nie dziala. Ale jak usunac te wpisy? Bede
wdzieczny za jakas porade, bo naprawde rece juz mi opadaja.
Radio dziala normalnie.
Wersje sterownikow:

Stary