Kłopot z muleniem kompa -svchost...

Autor: Comandos <de_pio_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 20:55:52 MET

Hej,

wiem że może nie za bardzo w temacie grupy, ale podejrzewam też sprzęt. A
mianowicie kłopot wygląda nastepująco:
teoretycznie komputer nie powinien nic robić - a niestety obciążenie procka
na prawie 100% - wszystko jeden z procesów svchost (system). i tak co jakiś
czas. Nie wiem czy to nie kwestia hdd - bo na dwóch różnych konfiguracjach
sprzętowych się tak dzieje, które podobne są tylko w zastosowanych hdd - IBM
DTLA 307030 i 305030. Czy to możliwe? Czy raczej coś programowego?
Antywirus i dwa różne antyspyware nic nie znajdują. tak poza tym systemy
chodzą OK - sa to systemy oryginalne więc na pirata nie ma co zwalać ;)

dzięki i pozdrawiam