czy pociągnie?:))

Autor: Paf Owio <pafio_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 19:51:39 MET

Witam.
Zamierzam wymienić grafikę, w tej chwili mój zestaw wygląda następująco:
Celeron 2,4GHz
Asus P4VX4
GForce FX5200
2x256Mb RAM
zasilacz 350WAT ( jakiś Krzak:))
chciałbym dokupić NVidia GForce 7600GS 500/1450MHZ 256MB 7600 GS AGP 1.2ns
lub coś podobnego
mam tylko obawę czy mój sprzęt to pociągnie (płytę i procek oraz RAM również
mam zamiar wymienić ale za miesiąc lub2, na razie chciałbym się cieszyć
Gothikiem3 i nowym Warhammerem). I tu pytanie do Was Sz.G. może ktoś
testował podobną kartę na podobnym sprzęcie, czy były z taką konfiguracją
jakieś problemy?A może jakiś tańszy model pozwoli mi grać z przyjemnością w
najnowsze gry?(nie jestem maniakiem bijącym rekordy fps w kolejnych grach,
chciałbym po prostu grać z przyjemnością na wysokich ustawieniach)Myślę że
przydałoby się też wymienić zasilacz, jakieś sugestie?
Wdzięczny będę za rady.
Pozdrawiam

Pafio