Re: Tuner winfast i wejscie video problem

Autor: Sagan <saganov_at_WYTNIJTOo2.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 19:34:29 MET

> Tą przejściówkę euro-chinch musisz nabyć dwukierunkową (w wypadku stereo
> będzie to 6 chinchy). Teraz próbujesz pobrać sygnał z WEJŚCIA telewizora i
> nijak go tam nie znajdziesz.

Witam no mam taka przejsciowke, i faktycznie dziala, wykrywa toto jako
CVBS jednakze sygnal jest kiepskawy, powiedzmy cos jak VHS, jesli chodzi
o zgranie materialu z kaset to nie ma problemu ale jesli z CYFRY no to
juz jest duza strata i jednak bym chcial to puscic jakos przez s-video
zamiast przez chinch.

Co do tego podlaczenia to sie troche niezrozumielismy, do telewizora
podlaczylem tylko celem testu kabla, wczesniej podlaczalem do dvd,
magnetowidu i cyfry.

http://img170.imageshack.us/img170/4738/schematbu6.jpg

tutaj schemat, nie jestem artysta chodzilo o czas :)

i pytanie, dlaczego w ten sposob niechce dzialac, przeciez po cos to
wejscie na s-video w tunerze jest :\

pozdrawiam