Re: Acer TM 2423 - może ktoś pomoże

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 17:57:03 MET

Wolvier napisał(a):
> Uderz do sprzedawcy.
> Ja tak wywalczyłem w Bicie nowy model :) i to tylko po jednym piśmie
> poleconym za potwierdzeniem odbioru napisanym przez prawnika (zajmującym
> się prawem gospodarczym).

:) A ile kosztuje taki prawnik? Tak czy inaczej faktycznie uderze do
sprzedawcy. Bardziej pod ręką:) Ale tak czy owak to dziwna sprawa z tym
acerem. Ale po dniu namysłu to dochodzę do wniosku, że to chyba karta
graficzna padła. Bo przecież bios się nie przestawił. A, że się jeszcze
zdołał dwa razy odpalić to pewnie z tego powodu, że karta dogorywała a
nie zdechła od razu:) Tyle tylko, że jak odpalił to nic niepokojącego z
obrazem się nie działo. No tak czy inaczej trzeba się pozbyć tego
szmelca. Ten acer to buble kurde robi i najchętniej to bym wymienił na
model innej firmy. Nawiasem mówiąc co byście polecali do 3000? Chciałbym
aby matryca była matowa (nie ten glass bajer bo do oglądania siebie
wystarczy mi lustro w łazience:))tak z 14,1", miał WIfi, bluta i
windowsa na pokładzie.

pozdrawiam
Sławek