Re: Nie mogę karcie sieciowej przypisać numeru ip. 192.168.1.1

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 17:42:47 MET

<buniu3@yahoo.pl> wrote in message
news:002d01c7448a$441dfca0$b000a8c0@edvac1...
> Wymieniłem kartę sieciową w komputerze która miała adres
> ip.168.192.1.1
> NOWEJ karcie w połączeniach sieciowych w protokole TCO/IP chciałbym
> nadać ten sam numer ip po wpisaniu tego numeru otrzymuję komunikat "
> Adres wprowadzony dla tej karty sieciowej jest już przypisany innej
> karcie (tutaj nazwa karty którą usunąłem )karta ta jest ukryta dla
> folderu połączenia sieciowe itd..) i nie pozwala mi przepisać taki
> adres ip
> W jaki sposób mogę przypisać wyżej podany adres nowej karcie.?????
> [...]

Oznacza to, że masz już w systemie zainstalowane trzy instancje takiej
karty, każda z innymi ustawieniami. Tyle że są one niewidoczne, bo na
przykład nie ma już w komputerze urządzenia, które one obsługiwały.
Musisz dwie poprzednie instancje usunąć w Menedżerze urządzeń po
włączeniu pokazywania ukrytych sterowników w jego opcjach. Jeśli ich tam
nie będzie widać, to dodaj do zmiennych systemowych
devmgr_show_nonpresent_devices = 1 i zrestartuj komputer.

Poza tym to jest problem systemu operacyjnego i powinieneś pisać o nim
na grupie zajmującej się Windows, a nie sprzętem.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/