Re: RAM 800MHz versus 667MHz

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 16:35:33 MET

finito napisał(a):

> to ze chodzą to swietnie tylko napisz jaką masz roznice np w grach
> między 533 a ~920 ...
> 3-6 klatek? :)
Ciezko mi powiedziec jak w grach - bo nie posiadam zadnej (poza starymi
heroes3) ale w wydajnosci "użytkowej" (w moim przypadku - routing pcb)
roznice sa dosc znaczne, a wynikaja z tego ze procesor 1.86Ghz zamiast
na 266MHz chodzi na 310MHz = 2.17GHz, pamiec nadal chodzi z dzielnikiem
1:1 wiec nie ma opoznien na asynchronicznosci. Procesor moglbym
podkrecic duzo wyzej, ale wtedy pamieci musialbym przelaczyc na "tryb
533" i ogolna wydajnosc spada...