Re: odradzam tunery tv leadteka

Autor: Tomasz Stafinski <stefan_at_jenot.telektrim.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 15:58:30 MET

On 2007-01-30, shark <sharkoon@chello.pl> wrote:
> mialem rozne modele - w zadnym prawidlowo nie byly wyswietlane
> polskie znaki w telegazecie - instalowalem najnowsze wersje, szukalem
> hintów w google, pisalem i tlumaczylem na support ... i nic z tego ...
>
> winfast dv, pvr i inne modele ... wszystko ten sam problem ...

No patrz, a pod linuksem na każdym praktycznie tunerze działa, trzeba
tylko w alevt ustawić odpowiednie kodowanie (latin2), więc to raczej nie
problem sprzętu tylko oprogramowania/sterowników. Może wystarczy w
programie do obsługi telegazety zmienić czcionkę na taką, która ma
właściwe kodowanie polskich znaków? Niestety nie podpowiem jakie to
kodowanie - u mnie alevt robi to automagicznie (wybieram latin2 i mam
polskie znaczki).

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński