Re: Przełącznik KVM

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 13:23:45 MET

Radosław Sokół wrote:

> Powyższe warunki spełnia np. leżący właśnie przede mną
> D-Link DKVM-2K. Ma nawet przyzwoite kable dołączone w
> zestawie. Przełączanie jednym przyciskiem, dwie diody
> sygnalizujące wybrane złącze. Niestety, nic Ci nie powiem
> na temat niezawodności, a nawet jakości obrazu czy braku
> problemów, bo mam go od dwóch dni i jeszcze go nie podłą-
> czałem nawet ;)

Od mniej więcej roku korzystam z D-Link DKVM-4K. Dziala bez problemu,
żadnych dziwnych sytuacji jak odłączanie urządzen, przełączanie zrodel itp.

komputery można przełączać przy pomocy jednego (tak jeden i tylko jeden)
przycisku lub np. klawiatury (księgowa raczej na to nie wpadnie) - np:
przelaczenie na pc3:

ScrollLOck, ScrollLock (urządzenie 'piknie'), 3

Osobiscie jestem zadowolony. No jeszcze są diody informujące, które
urządzenie jest aktywne (przynajmniej w wersji 4-portowej) ;)

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/