Re: ch³odzenie procesora

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 13:12:50 MET

U¿ytkownik "Tomasz Sanecki" <xan@-nospam-metal.art.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:epn9q0$co9$1@opal.futuro.pl...
> Witam,
> mam szybkie pytanie - potrzebujê maksymalnie cichego ch³odzenia
> na socket A. Póki co siedzi tam D900, potem mo¿e wsadzê
> jakiego¶ AXP. Oczywi¶cie cena te¿ gra rolê bo nie bêdê ch³odzi³
> durona wiatrakiem dro¿szym od procesora.
> Mo¿e co¶ z tych?
> ARCTIC COOLING Copper Silent 3

Tego nie znam ale podobno sa ciche.

> Spire WhisperRock 5

Tego mialem (chociaz na 100% pewny nie jestem czy dokladnie ten model) i
cichy to on
nie jest. Na P3 1000 chodzil cicho ale tylko dlatego, ze automatyczna
regulacja byla
ustawiona prawie caly czas na minimum (czesto byl po prostu zatrzymany).
Jezeli mocno
obciazasz procesor to bedzie ci szumial strasznie (subiektywna ocena). No i
nie ma
wbudowanej regulacji chociaz sprzedawca twierdzil, ze ma.