Re: Prosba - jaki went na Celeron D

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 13:08:02 MET

Użytkownik " s" <ssss33@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:epnb0d$ota$1@inews.gazeta.pl...
> musze kupic nowy wentylatorek, stary zrobil sie za glosny. Mam procka
> Celerona D 2.4 socket 478. Oryginalny wentylator box ma 2 wajchy do
> zapinania http://img213.imageshack.us/my.php?image=wenns5.jpg
> i szukam podobnego, i niezbyt drogiego bp mam w planie zmiane na c2d
> Nie chce przyklejanego wentylatorka bo odpadają

Dopiero co to przerabialem. Nie ma prawie zadnego wyboru i w koncu kupilem
ARCTIC COOLING SUPER SILENT 4 ULTRA TC. Mocowanie syfiate
(dostalem zlamane ale sprzedawca od razu wyslal nowe). 100 razy bardziej
cichy
niz oryginalny. U mnie w calym miescie nigdzie nie bylo a na allegro polecam
sprzedawce _AAB_.