Re: Dobry tuner TV do laptopa

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 12:42:47 MET

Dnia 1/30/2007 10:15 AM, Użytkownik Mariusz napisał:
> Rozglądam się za dobrym i sprawdzonym tunerem TV do laptopa (USB 2.0 lub
> PCMCIA). Na rynku dostępnych jest dużo modeli ( przykład zestawienia:
> http://sklep.benchmark.pl/komparator_209.html ).
>
> Ja wolałbym usłyszeć coś od użytkowników tego typu urządzeń.
>
> Naskrobiecie coś?

Mam AVerTV USB 2.0 Plus
( http://www.avermedia.pl/katalog.php?kat1=0&kat2=0&prod_id=27 )

W poprzednim komputerze miałem PixelView PlayTV Pro PV-bt878P+w/FM
(kurde, zapamietałem nazwe ;P) więc mam z czym porównać. Otoczenie (np
sygnał z kablówki - kabel) się niezmieniło.

sprzęt:
Fajne, małe, niebrzydkie metalowe pudełeczko. Pędzone oczywiście przez
usb (usb-mini).

Podpinając koncentryka trzeba mieć przejsciówke - dodają w komplecie.
Pilot też jest całkiem dobry i nawet działa bezproblemowo.

I do całości dostaniesz futerał do przenoszenia. Ot bajer. Funkcji toto
za duzo to nie ma więc nie mam sie zbytnio o czym rozpisywać. Kablówka
działa, kamera analogowa też. Niczego innego nie podpinałem.

Jakośc obrazu o wiele lepsza niż w tym na bt878.

aha - toto nie ma radia.

oprogramowanie:
O dziwo oprogramowanie do niego też jest całkiem sensowne (aczkolwiek
nie idealne); umozliwia nagrywanie. Działa z pilotem, nie gubi kanałów.

Tutaj nie odniose sie do tego z pixelview, bo tamto tak jakby nie działało.

Wadą jest to, że do niego nie znalazłem nic co by umozliwiało np
dekodowanie C+ (chodzi tylko o fakt, bo i tak nie ma co oglądać ;P). Do
kart na bt878 jest tego masa, do tej nie znalazłem nic.

Podobnie ma sie sprawa z innym softem do obsługi kart TV. Większość nie
wykrywa karty. Ale firmowy soft zupełnie nadaje sie do wszystkiego, wiec
jesli nie masz jakis wygórowanych rządań, to to będzie OK.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \