Re: Scythe Mine Rev. B - wytrzyma p³yta?

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Tue 30 Jan 2007 - 10:34:47 MET

>Chcê kupiæ ch³odzenie na procka Scythe Mine Rev. B. Wymiary:
>10cm*10cm*15cm, waga: 0,56kg. Nie wiem tylko, czy p³yta g³ówna (ASUS
>P5B Deluxe) wytrzyma takie obci±¿enie.

Scythe Mine jest malutki mam go na p³ycie Asusa z AM2 i do pewnego momentu
my¶la³em, ¿e jest du¿y :)

na drugim komputerze w³a¶nie na p³ycie P5B Deluxe zainstalowa³em pó¼niej
Scythe Infinity i ten to jest du¿y a nie by³o problemu.

Pzdr
Jacek

ps. wentylator nie jest u mnie przedluzeniem pewnej czesci ciala ja jestem
normalny - chodzi o cisze ;)