Cichy dysk 250/320 GB _czy jest_ ?

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 22:00:03 MET

Witam serdecznie!

Z okazji zapodania nowego kompa chciałbym kupić (lub nie) nowy dysk.
Ale nowy komp ma być skrajnie cichy, a przy tym wydajny.
Duzym problemem jest niestety dysk twardy. W tej chwikli mam Hitachi 250 GB
Sata i bezszelestny to on nie jest choć jego dźwięk jest mało "agresywny".
Łudziłem się, że może nowe Seagaty są ciut cichsze ale z tego co czytam w
necie najnowsze sata mają ten sam problem co 2 lata temu pierwsze 120.
Cichy silnik i głowice skrobioące nie do zniesienia. Czy dyski z serii "for
Raid" też są tak głosne? Czy jest na rynku dysk cichszy od mojego Hitachi
(tylko nie w spoczynku albo na ustawieniu minimalnej wydajności) a
jednocześnie szybki i niezawodny. A dodatkowo cała seria jest taka a nie
"można trafić 1 na 20 cichy, wyprodukowany o zachodzie w czwartek".
Interesuje mnie serial ata, 250-320 GB.

--
Mariusz