Re: 430W czy 530W?

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 17:03:59 MET

PaRaGaS napisał(a):

> 100%?

Może uściślę o co mi chodzi - komputer zazwyczaj jest włączony 24/7.
Wiąże się to z ciągłym obciążeniem zasilacza i stopniowym spadkiem mocy
(szybszym niż w przypadku normalnego użytkowania). Czy w takiej sytuacji
również wystarczy 430W?

Mam na oku konkretnie
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=84_102&products_id=1332, z
tego co się zorientowałem jest to OEM