Re: MBR

Autor: Bogdan C. <sp8alc_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 15:47:16 MET

On Mon, 29 Jan 2007 07:55:41 +0100, aniek <anieq@wp.pl> wrote:

>Witam szanowna grupe.
>Mam pytanko.
>Cos mi wsunelo mbr'a zamias bootloadera pojawia mi sie kilka rzedow '9'
>a potem zwiecha.
>probowalem nadpisac mbra fdiskiem, ale wywala blad.
>Znacie jakis sprytny programik, ktory mi go wroci do normalnosci?
>Z gory dzieki za pomoc.

Pytanie krancowo niejasne - jak fdisk sygnalizuje blad to znaczy se nie
moze wpisac kodu MBR a to moze oznaczac uszkodzenie sektora
fixmbr to to samo .
Mogles przy okazji utracic dane z tablicy partycji a to juz problem wiekszy
Dobry MBR daje komunikaty przy starcie komputera gdy nie moze znalezc
aktywnej partycji lub gdy jej nie ma - jakie daje u Ciebie ?
Wysylam ci maly program - zrob to co napisalem w liscie
.