Jaki WIFI-router (6 modeli) dla UPC Chello ???

Autor: Sch <szumi_1WYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 15:39:15 MET

Jaki bezprzewodowy WIFI-router (6 modeli) dla UPC Chello Classic do podzielenia
łącza na 3 komputery ???

Jeden komputer - laptop HP/Compaq R4000 z wbudowanym WIFI
na kablu - dwa lub w przyszłości trzy stacjonarne PC-ty..

Chodzi o coś dobrego, możliwie taniego i bezpiecznego (WIFI).

Ważne jest dla mnie bezpieczeństwo Sieci (włamania do sieci, przechwytywanie
danych, itp.). Dobrze gdyby był prosty w instalacji i bezproblemowy w używaniu....

Wybrałem nastepujace modele (cena brutto / netto ):

Gigabyte Wireless Router GN-BR01G 173 / 140

Linksys Wireless-G Broadband Router - WRT54GL 240 / 196

Asus Wireless Router WL-520G 160 / 130

Asus Wireless Router WL-530G 236 / 193

D-Link Wireless Router DI-524 + oprogramowanie F-Secure Internet Security &#8211; 189
/ 154

Który z nich lepszy ? Co radzicie kupić ?

Szumi