Re: resetujacy sie komputer

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 11:15:48 MET

> To nie wiem. Ostatnie mysli to reset biosa i hdd regenerator ale sprawa
> wyglada dziwnie...

Nie mam licencji na HDD Regenerator, a perspektywa naprawy jednego sektora
to chyba nienajlepszy pomysl biorac pod uwage czas "mielenia".

BIOS jest raczej dobry, bo przez 2 lata problemow nie bylo, i nic nie bylo
wymieniane w komputerze. Moze istotna informacja jest taka, ze naped CD-RW
przestal nagrywac plyty (tak 2-3 miesiace po pojawieniu sie problemow z
zapisem na dysk). Moze to wina plyty glownej? A moze zbieg okolicznosci?

Wlasnie dziwi mnie troche fakt, ze nik nie spotkal sie z podobnym problemem.
Myslalem o jakims mechanicznym uszkodzeniu dysku gdzies "za polowa", ale
formatuje sie dobrze caly dysk.

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Sid Meier's Pirates! :)