Re: Taki sprzęt, co sądzicie?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 10:03:01 MET

Grzegorz Kapusta napisał(a):
> Feel też pociągnie. Czytając tą grupę można wywnioskować, że najgorsze
> na świecie są Feele, dopiero potem Codegeny, Tracery i podobne.

Nie są gorsze od nich, są po prostu praktycznie takie same.
Co innego FEEL II, które już _podobno_ są lepsze (podobno, bo sam nie
miałem z nimi jeszcze do czynienia).

> Tymczasem mam ich w firmie kilkadziesiąt i mam ciszę i stabilność.
> Przez ok. 2 lata padły 2 sztuki, żadna nic dalej nie spaliła.
> To chyba nie jest jakaś tragedia?
> Myślę, że to jeden z lepszych zasilaczy na rynku pod względem stosunku
> cena / jakość.

Po ulicach jeździ wiele samochodów Daewoo Tico. I to, że każdemu
kierowcy kolumna kierownicy nie wbiła się w klatkę piersiową (bo nie
jest łamana) wcale nie znaczy, że są dobrymi i bezpiecznymi samochodami.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: