Re: Taki sprzęt, co sądzicie?

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 09:48:38 MET

On 29 Sty, 09:34, "huncwot" <t...@wp.pl> wrote:
> Witam.
> Chyba się zdecyduję na kupno takiego zestawu:
>
> proc: AMD ATHLON 64 3000+ BOX / S- AM2
>
> płyta: GIGABYTE GA-M55S-S3 - NF 550, SATA II, DDR 2, PCI-Ex, S-AM2
>
> pamięć: GOODRAM DDR2 1024 MB / 667 (2x 512), CL 5
>
> twardy: WD 160 GB, 8 MB, SATA II - WD1600JS
>
> nagrywara: PIONEER DVR-111D - 16x DVDRW DL, OEM, biała
>
> grafika: PCIex MSI GF 7600 GS 256 MB - NX7600 GS-T2D256EZ
>
> Chciałbym to wszystko włożyć w obudowę z zasilaczem: MODECOM STEP 207 - 350
> W, PFC (model zasil.MODECOM FEEL - 350ATX,FEEL).
>
> Można coś zoptymalizować? Czy zasilacz 350W pociągnie ten sprzęt?

> [...]

Ja bym nieco zmienił tą konfiguracje:
1.Dysk twardy, WD nigdy nie robił świetnych dysków - polecam Samsunga
- obecnie robi chyba najlepsze dyski, z pewnością będzie cichy i
szybki.
2.Nigdy nie pałałem miłością do płyt głównych gigabyte, są poprostu
skromne i bywają z nimi problemy, choć ten model ma dobre opinie,
jednak ja bym wziął DFI Infinity nF Ultra II-M2 - godna polecenia,
dobra do OC
3.Nie bierz tego zasilacza, Modecomy z serii FEEL to zwykły
niskobudżetowy szajs, może puścić jeśli będziesz chciał podkręcić swój
sprzęt, lepiej dołóż do tagana 380W, ewentualnie kup na allegro
Fortrona 350W za 50zł, z pewnością będzie dużo lepszy od tego
modecoma.

Reszta może być.

--
Pozdrawiam, radek.