Re: Znowu laptop

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 09:36:14 MET

Ramonoth napisał(a):
> Po lekturze Internetu i waszej pomocy chyba dokonałem już wyboru. Kupię coś
> z serii nx7400, tylko cały czas jeszcze biję się z myślami czy warto na moje
> potrzeby kupować dwurdzeniowy procesor. Z drugiej strony czy gdybym wziął
> teraz Celerona to nie wyglądałoby tak, że kupuję coś co bardzo niedługo
> zacznie być po prostu przestarzałe.

W przypadku modelu wspomnianego przeze mnie (Core Duo) kupisz dodatkowo
dwa razy dłuższy czas pracy na bateriach, większą wydajność CPU (choć to
nie jest najważniejsze w laptopie) i 1 GB pamięci RAM zamiast 512MB.
Różnica w cenie nie jest duża, IMHO zdecydowanie warto.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: