Re: Tani duży monitor? Czy iiyama 2200WS-B 22"?

Autor: Textfast <textfast_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Mon 29 Jan 2007 - 02:29:13 MET

> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE2200WS-B
> oni moderują komentarze to nie wiem na ile są wiarygodne,

Komentarze mają wiarygodne, poprzeglądaj, jest bardzo dużo negatywnych
o różnych produktach, które są zbieżne np. z moimi odczuciami.

> [...] monitor widnieje na PIERWSZYM miejscu
> na liście najlepiej sprzedawanych monitorów:
> http://www.proline.pl/shop.php?id=shopgaleria&lista=best

A ten link to mnie samego zadziwił, nie wiedziałem ze mają takie fajne zestawienie.
Ale tu laury dla polskich klientów, wiedza co kupować,
zawsze myślałem że głównie sprzedają się tanie gówna, a tu taka miła niespodzianka.

> kup acera 22" będziesz miał podobny obraz a 400zł taniej
> http://www.tre.pl/index.php?docid=stowar&id=52982

Lepsza iiyama, złącze DVI - lepsza elektronika.
Trochę gorsze konty wynikajace z typu matrycy.