Re: Laptop do neta......

Autor: Brodi <madmax81_at__kaczory>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 23:36:15 MET

> witam
> Czy ktos moglby polecic mi laptopa ktory bedzie sluzyl tylko do przegladania >
> internetu? Jedyny co musi miec to karte sieciowa i musi byc mozliwie jak
> najtanszy (niekoniecznie nowy).
> Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.

Widze żę postęp w dziedzinie komputerów domowych jest na wstecznym biegu :]
zamiast kupować dwurdzeniowe procki , giga albo 2 ramu i grafe GF7/GF8 to
ludzie kupują używane kilkuletnie laptopy albo nowy plastikowy szmelc
asusa/acera itp bo to jest TRENDY.

Sory ale praca czy zabawa w necie na laptopie bez 512 ramu to męka straszna. Bo
jak sobie pomyśle że na moim dwuletnim bartku z 1 GB ramu zrobie to nawet 5 razy
szybciej to mnie krew zalewa. No i jeszcze ten touchpad/trackball masakra.

A jak planujesz zakup kompa do EDGE czy UMTS to polecam cokolwiek z 512 ramu ,
najlepiej IBM bo ci będzie długo służył. Może tak X31 ? :P