chłodzenie do GF FX5500

Autor: koment <pjwrules_wytnij__at_op.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 22:46:38 MET

Witam
Przedmiotem pytania jest chłodzenie do k. graficznej Palit GeForce FX5500 128bit
AGPx8 128MB TV-OUT DVI, P/N:NA-55000+TD11 (na szybko w Necie znalazłem fotkę i
opis http://ats.com.pl/index.php?option=com_cennik&z1=2341648&page=4), którą
kupiłem z komputerem prawie 2 lata temu. Wiem że ta karta jest stara, mało
wydajna ale póki co działa - jest tylko jedno "ale". Jakiś czas temu padł
wentylator i zastąpiłem go jakimś tanim, który właśnie dożywa końca swego
istnienia i niemiłosiernie wyje.
Czy ktoś mi może polecić jakieś rozwiązanie chłodzenia do tej karty, które
będzie ciche a jednocześnie będzie dobrze chłodzić i nie przewyższy wartości
karty? :)

Rozglądałem sie na stronach za pasywnymi rozwiązaniami, ale wolałbym nie kupować
(np Zalmana) w ciemno nie wiedząc czy to zdaje egzamin a kosztuje około 2/3
wartości karty.

Czy ktoś z Grupowiczów ma/miał taką kartę i może coś doradzić?

Pozdrawiam
Koment