Re: USB 2.0

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 22:01:22 MET

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 28 styczeń (niedziela),
znalazłem donos TW *plumpcio*,
o treści cytowanej poniżej:

> Pytanko - chcę kupić nową drukarkę, ale większość z nich ma wejście
> pod USB 2.0; czy taki sprzęt będzie działał na PC który ma USB załóżmy
> 1.1 ? nie znam się na sprzęcie, płyta główna to Soltek 75DRV5 - VIA
> KT333

Drukarka będzie działać, mniejszy transfer danych nie zakłóci jej pracy.
Może trochę dłużej będziesz czekał na wydruk, ale w warunkach domowych to
nie ma wielkiego znaczenia.

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz otrzymał telegram: "Jeśli nie zapłacicie za energię