Znowu laptop

Autor: Ramonoth <punk75_at_tlen.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 20:36:39 MET

Witam i proszę o poradę. Kompletnie nie znam się na laptopach, a muszę
dokonać pilnego jego zakupu.

Będzie mi on potrzebny głównie do prowadzenia zajęć i Internetu. Poza tym
planuję zakup cyfrowej kamery, ale nie zamierzam dokonywać ambitnych
przeróbek nagranych filmów. Grać nie będę.

Chciałbym kupić sprzęt, który będzie mi dobrze i długo służył i żeby mimo
wszystko nie był zabytkiem już w momencie zakupu.

Bateria jest owszem istotna, ale ze względu na czas trwania zajęć i tak
muszę go podłączać do prądu. Mniej zależy mi na ogromnym dysku.

Wolałbym żeby to była Toshiba, ewentualnie HP.

Dziękuję,

Ram