Re: Laptop do neta......

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 19:11:29 MET

Dnia Sun, 28 Jan 2007 19:05:15 +0100, Sanctum Officium napisał(a):

> Nie lepiej solidny desktop w tej samej cenie? Za 2 - 3 tys. zł kupisz bardzo
> porządnego kompa stacjonarnego, dużo wydajniejszego niż laptopa w tej cenie.
> Wygoda pracy też bez porównania.

Miał być jak najtańszy... Trzy tysiące złotych to nie jest "jak najtańszy".
za taką kwotę można mieć nowy, porządny laptop.

Po co ma być wydajniejszy? Ma służyć tylko do internetu...

Osobiście polecam IBM T23, T30 lub Dell C610. Jeśli jeszcze taniej to jakiś
Compaq około 700 zł.

--
Piotr Wydymus
Bielsko-Biała