Re: Uszkodzony CD-ROM

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 18:49:27 MET

"Michal Lukasik" 40ggjkqmevtb.dlg@smutas.org

> Uszkodzenia mechaniczne z reguły są przyczyną odrzucenia reklamacji -
> motyw: wina użytkownika. Ale nie zaszkodzi spróbować.

Idąc tym tropem -- sprytny prawnik udowodniłby/wykazałby, że każde
zepsucie jest związane z jakimś uszkodzeniem mechanicznym. :)
Jeśli nawet klasycznej mechaniki by mu nie starczyło -- posłużyłby
się kwantową. ;)

Ja kiedyś spaliłem kartę tunera R/TV i zapytałem sprzedawcę,
czy można to jakoś naprawić, na co ten mi odrzekł, że jeżeli
karta jest na gwarancji, to ją wymieni na nową, a gdy upierałem
się przy tym, że do spalenia doszło z ewidentnie mojej winy,
powiedział, że po prostu odeśle tę kartę i zobaczy, co na to
odpowie dystrybutor. :) No i dystrybutor przysłał inną/nową :)
w miejsce tej spalonej.

Pamiętam Protech, gdzie za uśmiech :) można było złożyć komputer,
zdejmując z ,,taśmy produkcyjnej/montażowej'' poszczególne elementy. :)
Ja zdjąłem tylko to, czego potrzebowałem. :) (no tak -- i najadłem się
pączków, jako że czwartek ów -- chudym wcale nie był) Oczywiście
ewentualne próby uregulowania gotówką owych zdjęć_z_taśmy -- spełzłyby
na tak zwanym niczym. :)

Moim zdaniem ta tacka to sprawa dobrej woli sprzedawcy. :)
Nie każdemu zależy na zysku za wszelką cenę. :) Niektórzy
po prostu lubią życie. :) I takich się pamięta przez resztę życia. :)
Niektórzy za punkt honoru biorą sobie obdarowanie przybyszów. :)
Kiedyś gości trzymano niczym więźniów, zabawiając ich na miarę
swych możliwości, teraz przynajmniej zatrzymuje się ich na tak
zwaną chwilę za pomocą podarunków. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'