Re: Napięcia na zasilaczu?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 18:16:37 MET

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

> też oznaczenie płyty główne, bo niektóre płyty (np. ASrocki)
> nie umożliwiają mierzenia zwykłymi metodami i uniwersalnymi
> programami.

            A ktore Asrocki? Bo mam u siebie 939-Dual SATA2 i mierze czym
popadnie - na codzien starenkim MB Probe 1.30, bo zuzywa minimalna ilosc
zasobow (program jest z 2001 r. o o architekturze K8 autorowi sie nie
snilo) a wszytko podaje OK. Tak samo jak malutki DTemp 1.00 b34 z 2002 r.
ktory swietnie monitoruje dyski SATA, co mnie mocno zdziwilo. Jak program
jest poprawnie napisany to dlaczego ma nie dzialac?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl