Czego to objaw ?

Autor: Ikar <Ikar52540|CUTE|_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 15:47:13 MET

Jak włączę kompa to coś mi piszczy-świszczy (ale nie-mechanicznie że tak
powiem) -dziesiąt sekund, aż się właduje win. Jakby kondensatory, ale nie
wiem czy w zalilaczu czy na płycie. Poza tym są problemy z włączaniem-jeśli
zaraz (bez odczekania) po włączeniu napięcia na listwie kliknę power na
obudowie, to komp nie włącza sie, nawet przez 10min. Kiedyś takie objawy
miała seria Abit BE62, ale nie piszczała. Mam Intel Perl i jeszcze jest na
gwarancji parę mieś.

Ikar