Re: Wasze pierwsze podkręcanie :)

Autor: Big Jack <aaaaa_at_bbbbb.zz>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 15:35:05 MET

W wiadomości: news:epht9i$mma$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *Kerry* napisał(a):

> Tak czytam sobie i właśnie sobie przypomniałem o pierwszym moim OC :)
> Nie miałem wcześnie komputera, mój pierwszy to 486DX4 100MHz
> i chyba 8 MB RAM.
> Pierwszy overclocking to była zmiana taktowania z 4 x 25MHz
> na 3 x 33MHz. Zmiana była mocno zauważalna :) aż dzisiaj wierzyć się
> nie chce.
> Płyta, z tego co pamiętam to Shuttle, ale modelu nie pamiętam.
> A Wasze pierwsze doświadczenia w tym temacie?

Mój pierwszy PC to 486 DX2 66MHz, 4MB pamięci, grafika Trident z 128KB
pamięci, dysk Seagate 420MB. No i pierwszy OC, podkręciłem procek z
66MHz na 80MHz. Na więcej brakło mi odwagi. Wszystko oczywiście za
pomocą zworek na płycie. To był rok 1995. Ceny pamięci RAM były takie,
że był przelicznik 1MB - 1000000zł (albo 100 w/g rozpoczętej
denominacji)

--
Big Jack
         //////