Epson - jaka jakość

Autor: Piotr M. <dopiotrka_at_CIACHCIACH.gmail.com>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 15:31:13 MET

Witam!

Epson D88 (ok300zł) vs. Epson Photo R265 (ok400zł)

Jak faktycznie przedstawia się jakość wydrukowanej fotki przez D88
porównując do wydruku z Photo R265?
(oczywiście z tego samego zdjęcia, przy najlepszych ustawieniach
drukarek i na tym samym rodzaju papieru foto)

Czy przewaga jest bardzo znaczna czy po prostu trochę zauważalna.

A dokładniej.
Zakładając np że wydruk z R265 to 30pkt. jakościowych,
to ile przydzielimy tych punktów wydrukowi z D88? (np: 10/18/26?)

Albo dodatkowo.
W procentach, jaką mniejszą jakość będzie miało?

Dlaczego jestem tego ciekaw? Ponieważ, gdy moim priorytetem jest
najlepsza jakość wydruków, to oddaje materiały do labu, a gdy nie jest
to w danym przypadku takie ważne, to chciałbym korzystać z drukarki.

Może D88 nie wypada tak źle i jest to dla mnie lepszy zakup, a ma
niemały atut - koszta:
1. 30% tańsza
2. mniej atramentów, a to mniejszy koszt ich wymiany
(chyba że się zużywają proporcjonalnie szybciej ale nie sądzę bo te foto
też równie szybko "idą"
3. czarny pojemnik w R88 jest 2x większy, to ekonomiczniej a i wygodniej

Dziękuje za ewentualne informacje!

P.S.
A może tak w ogóle to ktoś zna taką witrynę, gdzie jest przedstawiony
porównawczy test wydruków?
A całkowicie najprościej, są jakieś sklepy gdzie można sobie taki mały
teścik zrobić?

Dzięki!

--
Pozdrawiam, Piotr M.