LCD LG 19 (panorama) a BIOS

Autor: PK <pkNA_at_NAadrem.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 14:10:28 MET

Nie wiem czy na grupe sprzetowa czy softowa ...

Jak sie podlaczy ten LCD LG (194WT) przez analogowe zlacze to pokazuje
pierwsze ekrany startowe i mozna wejsc do BIOS.
Jak sie podepnie pod cyfrowe zlacze to jakikolwiek obraz jest dopiero jak
wystartuje powloka graficzna Windows XP2 z oryginalnymi sterownikami do
karty GF5200FX.

W manulalu jest tylko wybor zrodla jesli sa podlaczone dwa kompy do jednego
LCD.
Pytanie drugie czy mozna podlaczyc dwoma kablami LCD do karty - nie chialbym
probowac doswiadczalnie bo zal mi zepsuc ...

PK