Re: Benq FP91GP czy ktos posiada?

Autor: Piotr S. <dzemaz_at_gazeta.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 11:37:24 MET

Michal napisał(a):
> Witam!
> Czy ktos uzytkuje moze ww monitorek? Jesto on na matrycy MVA z czym wiaza
> sie 2 wady:
> 1)tzw "srebrzenie"
> 2)swiecace narozniki
>
> oraz zalety: kolorki, szersze katy niz TN
>
> Czy te wady sa na tyle uciazliwe, ze przeszkadzaja w normalnej pracy?
> Zastanawiam sie nad kupnem tego monitora, inna opcja jest cos na TN (Samsung
> 940N, Nec 93V, Nec 195VXM+ , moze cos innego) Prosze o opinie osoby, ktore
> mialy stycznosc z matrycami MVA a nie tylko oczytane w temacie.

3 dni temu przesiadłem się z EIZO L565 17" na FP91GP.
Jakość obrazu, podświetlenie, biel jest ciut gorsza niż na 3 letnim Eizo
chociaz subiektywnie Benq wypada b. dobrze.
Podswietlenie w Eizo bylo wrecz idealne a w BENQ niestety rogi lekko
swieca gdy ekran jest czarny.
Ostrość obrazu w obu monitorach jak dla mnie jest taka sama czyli
rewelacyjna.
Katy sa minimalnie gorsze poniewaz eizo jest na s-ips ale i tak Benq
wypada tutaj b. dobrze - dla mnie bez zastrzezen.
Benq jest jednek znacznie szybszy i to dla mnie jest najwazniejsza
zaleta. Pozatym 2cale wiecej :-).
Podsumowujac jestem b. zadowlony z zakupu i w cenie do 900pln polecam
własnie Benq FP91G P.

Recenzja : http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=2046-all

pzdr.
Piotr

p.s wie ktoś czym się rózni Benq "FP91GP" od Benq "FP91G P" ?