Re: Płyty głównych Asus P5B Deluxe często się psują?

Autor: Roman Werpachowski <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 11:17:04 MET

On 28 Sty, 10:39, Markus Sprungk <mspru...@gmail.com> wrote:
> [...]

Podobno bierze się to z tego, że BIOS tej płyty, po pozostawieniu
napięć na "Auto" potrafi je podnieść dość mocno do góry po
podkręceniu, co skraca żywotność sprzętu.

Oczywiście duża liczba doniesień "podkręciłem P5B Deluxe i padła" może
się brać z dużej popularności tej płyty... stąd ciekawi mnie jak to
wygląda oczami np. serwisanta.

Roman