Jak skutecznie kręcić Core2Duo?

Autor: brandon_staruszek <brandifajka72usun_at_misi.net>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 02:39:44 MET

Mam pytanie jak najskuteczniej wykrecic ten procesor?
W moim przypadku moge zmienic mnoznik miedzy 6 a 7.
Pamieci mam 667 ale moge ustawic magistrale na okolo 310MHz.
Niestety FSB wychodzi wtedy ponad 1200 i przy 320 system sie odpala ale po
chwili restratruje. Napiecie na procu 1,36V, temperatura po starcie systemu
48 st.
Slyszalem ze niektorzy osiagneli na dobrym chlodzeniu 3.3GHz jak to w ogole
mozliwe i ktorymi parametrami najskuteczniej podnosic wydajnosc tego proca?
uzywam do kompresji oraz przerobek video dlatego licze na skrocenie czasu
operacji ktore trwaja czasami po 8 godzin. Jakie macie wlasne rezultaty z
tym procesorem?