Re: Print server

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 28 Jan 2007 - 01:42:24 MET

"Cyfron" <cyfron@kn.onet.pl> wrote in message
news:epfrmk$o7a$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> mam we firmie ploter tnacy Mutoch sc-550 podlaczony do 3 komputerow pzrez
> elektroniczny pzrelacznik po dniazda LPT tych pecetow w komputerach nie
> jest instalowany zaden sterownik drukarki ( bo i takowej niema w
> sterownikach) w corelu robie export pracy do pliku plt a potem w
> totalcomanderze robie kopiowanie tego piku do LPT1 i juz leci na drukarke
> dziala ale i tu zaczyna sie problem musze podlaczyc jeszce 3 komputery
> parcujace w innej lokalizaci w lini prostej 3000m wiec pomyslalem ze te 3
> [...]

No nie wyglada to na specjalnie trudne zadanie :)
Instalujesz drukarke typu "Generic / Text only" (czyli standardowy sterownik
tekstowy) na porcie printserwera (do ktorego sterowniki masz na plytce z
printservera)... W zaleznosci od wersji windowsa sama instalacja
drukarki/portu troche sie rozni (gdybys mial jakies problemy to pisz). Jesli
program, spod ktorego drukujesz jest windowsowy, to taka instalacja powinna
zalatwic sprawe (zeby nie trzeba bylo robic tego copy), natomiast, jesli
program jest DOSowy, to prawdopodobnie bedzie sie odwolywal do portu LPT1 -
wtedy trzeba zadbac, zeby byl on zmapowany (np. za pomoca instrukcji "net
use"

Jakbys mial problemy, to pisz

Michal