Re: Canon IP2200 - problem - pojemnik na zużyty atrament

Autor: Tomek <spamowi_at_nie.com>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 22:48:05 MET

zobacz tu:

http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_174362.html

jest tylko jedna strona tego tekstu w wersji online. Na "papierze" były
jeszcze ze 2 opisu i takie linki:

http://www.printersiam.com/
http://www.uktsupport.co.uk/

pod pierwszym masz programy serwisowe, a pod drugim więcej opisów kombinacji
klawiszowych.

> Może by jednak opróżnić pojemnik na zuzyty atrament...
> Chyba, że wolisz jak zacznie ci spod obudowy na biurko wypływać :)

Obrazek dali do sieci mikroskopijny i "g..." widać, ale ten niby "pojemnik"
to kawałek filcu he he :) Otwórz drukarkę i zobacz czy jest przemoczony...
Jeśli tak to go wyrzuć i daj jakąś czystą gąbkę, ligninę itp. i po sprawie.

--
Tomek