Re: Przejściówka z PS2 na USB

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 22:34:37 MET

Dnia 1/27/2007 8:49 PM, Użytkownik latet napisał:

> Ja mam myszkę USB podpiętą do portu PS/2 przy pomocy
> małej przejściówki. Porty USB mam wolne i sprawne.
> Podpiąłem tak, bo przy instalacji Windows ta myszka podpięta
> pod USB nie działała. Podłączyłem więc ją do PS/2 i tak już zostało.

Ja też mam ze dwie takie przejściówki, ale oprócz urządzeń z którymi
były z niczym nie działają.
A to że ta myszka nie działa na USB to prawdopodobnie wina myszki (ztcp
a4tech) ;/ Bo mam to samo ;/

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \