Re: Detonatory

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 20:31:53 MET

Użytkownik "Konrado5" <jnmpacnn5@hmsdpha.ok> napisał w wiadomości
news:epg65o$nsh$1@inews.gazeta.pl...
> Które detonatory są najlepsze dla karty Geforce 3 Ti 200 na Pentium III
> 1000
> Mhz? Obecnie mam zainstalowa wersję 10.15, która jest szybka, ale brakuje
> pewnych funkcji i posiada jakieś błędy np. film (high detale) w Colin
> Mcrae
> Rally 3 spowalnia pracę całego komputera, auto jest czarne w demie Colin
> Mcrae Rally 2005.

Cóż, coś za coś. Albo starsze detonatory i maksymalna wydajność kosztem
błędów w grafice, albo najnowsze drivery i mniejsza wydajność, ale za to bez
błędów.

> Natomiast te nowe detonatory chodzą o wiele wolniej.

"O wiele" czyli o ile? 3% ? 5% ?
W starszych detonatorach nVidia "ukryła"dodatkową optymalizację, która
przyspieszałą kartę. W nowych sterownikach optymalizacja jest już "widoczna"
(parametr "Jakość obrazu"). Jeśli ustawisz go na "wydajność" to powinno być
niewiele wolniej niż na starych detkach.
Pozatym prawdopodobnie ogranicza cię bardziej procesor niż karta graficzna.
Łatwo to sprawdzić podciągając rozdzielczość. Jeśli nie ma spadku framerate
po podwyższeniu rozdziałki to znaczy że procesor hamuje kartę.