Re: Pin bluetooth

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 19:59:12 MET

"kamazz" napisał:

> [...]

*Kto* jest ten "on" - telefon czy komputer?

> ale niech ktos mi pwoie gdzie ja mam go wpisac w kompie?

A jaki masz system operacyjny?
Skoro pomimo wysłania 3 postów nadal wstydzisz się podać, to pewnie Windę
XP. Jeśli połączenie inicjujesz od strony telefonu, to obserwuj pasek
zadań - pojawi się tam dymek ze stosownym komunikatem i instruktażem.

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)