Re: Przejściówka z PS2 na USB

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 19:41:45 MET

Dnia 1/27/2007 4:33 PM, Użytkownik Karol Nowik napisał:
> Dzień dobry
>
> Chciałbym zapytać się Państwa czy istnieje przejściówka
> z PS2 na USB? I jeśli tak to gdzie można ją nabyć?
> Szukałem wszędzie i wszędzie są z USB na PS2, a jak już
> trafiłem, to okazało się, że ktoś popełnił błąd w nazwie.

Nie ma. Z prostego względu - możesz podać choć jeden logiczny powód dla
którego podpięcie klawiatury na USB musiało by sie odbywać przez port
PS/2? Producenci raczej nie polują na userów którzy mają spalone czy
zajęte wszystkie USB. O wiele sensowniejsze są te w drugą strone - gdzie
myszke i klawiature na PS/2 podpinasz do USB.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \