Re: Laptop Toshiba

Autor: Michał G <mgorzkiewicz.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 19:38:06 MET

> No ja sie nie spotkalem jeszcze z laptopem, w ktorym nie daloby sie tego
> zrobic...
> A troche tego przerabiam codziennie... Moze sie nie zrozumieli z
> informatykiem :)
Cześć,
nie śmiej się, bo niektóre firmy dają swoim pracownikom komputery z dyskiem
zaszyfrowanym za pomocą SecureDoc. Ten program ma tą przypadłość, że po
zaszyfrowaniu partycji która zajmuje cały dysk, nie można już nic zrobić
podziałem na partycje (zmiana rozmiaru i dodawanie nowych partycji) bez ryzyka
utraty danych.

Pozdrawiam

Michał