awaria komputera

Autor: morfi <dubh_at_[tegoniema>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 19:12:51 MET

Witam!
Kolegi komputer dotkenal awaria, objaiwa sie tym że komputer włącza sie
normalnie i uruchamia si enapryzkład windows poczym monitor gaśnie,
przechodiz w stan czówania, czasmai nawet nei zdąży uruchomić sie system i
już monitor przechodzi w stan czówania w stan czówania, myślałem że to karta
grafiki jednak po przełożeniu swojej w 100% sprawnej dalej dzieje się to
samo, test post na nic nie wskazuje bo jest standardowy jeden sygnal. Miałem
też akurta pod ręką pamięć RAM DDR 1 więc dokonałem wymiany kości w tym
uszkodzonym komputerze noi komputer pochodził chwile i znowu to samo, fak
pochodizł chwile dłużej, ale monitor znowu w stan czówania. Może ktoś
doradzi w czym może byc problem?

Pozdrawiam

--
||  Jakub  ||