Re: dysk samsung - jak uruchomic hutil bez dyskietki?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 17:52:44 MET

latet <spam@xxx.pl> wrote:

> Nie rozumiem dlaczego?
> No chyba, ze jeden z tych kompów nie "łyka" peniska,
> albo ma gniazdka USB tylko z tyłu obudowy, a stoi gdzieś
> pod stołem zabudowany - to Ci się nie dziwię, bo sam się
> tak schylać i nurkowac nie lubię :-))

            Wszystko po trochu - w jednym z komputerow USB tylko z tylu
obudowy i niewygodnie siegac, a kabla-przedluzacza na stale nie
wyprowadze bo stoi na widoku, zawsze to wiecej roboty z odmointowaniem
pendrive w firmwar (zdarzylo mi sie kilka razy stracic cala zawartosc
flasha przy wylacznie fizycznym wyciagnieciu), no i jakos do mnie nie
przemawia ta zabawa z pendrive gdy trzeba przeniesc 50 kb dokument pietro
nizej gdy do FDD jest wygodny dostep z przodu obudowy. Oczywiscie do
noszenia dokumentow gdzies dalej obowiazkowo pendrive - nie ma nic bardziej
wkurzajacego niz dyskietka ktora nie chce sie czytac i trzeba leciec po
dokumenty jeszcze raz (dlatego na zewnatrz preferuje wysylania mailem jesli
sa rozsadnej wielkosci).

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl