REFERACIK

Autor: Jaco <jacekkusylbn_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Jan 2007 - 16:56:37 MET

Witam.
Potrzebne mi sa informacje na temat uslug komputerowych oferowanych
przez firmy.Pisze prace zaliczeniową i zbieram dokladnie informlacje na
ten temacik.Mam tutaj ma mysli jakies dane liczobow,procentowe...jakies
wykresy i generlanie informacje na temat tej brazny.Najabrdziej mi
zalezy na iformacjach o :
serwis sprzętu u klienta
konfiguracja sprzętu
obsługa eksploatacyjna
obsługa informatyczna
budowa, rozbudowa, montaż komputerów
instalacje alarmowe [włącznie z programowaniem central]
instalacje sieci komputerowych [włącznie z sieciami radiowymi]
instalacje centralnego odkurzania [włącznie z jednostkami Beam-Electrolux
Potrzebne sa informacje o charakterku oglonokrajowym.Za kazdą
informlacje z gory dzieki.
Pozdrawiam